torsdag 23 maj 2013

Gerontosaurus rex

Ikväll har jag känt mej sjuk på riktigt. Förutom att spyendet har blivit tröttsamt mådde jag lite dåligt när jag kom hem, men en timmes tupplur gjorde susen och nu känns det bra igen.

Jag lyckades lösa gräsklipparproblemet. Nån tipsade mig om en eventuell extranyckel och då visste jag åtminstone var jag skulle söka och mycket riktigt fanns där en nyckel och nu är gräset klippt.

Nöjet med att klippa gräs med sin nästan nya 900 euros McCullogh klippare förtas en smula av att jag tillbringar halva arbetsdagarna på en 10 000 euros klippare.

Min studio invaderades av en hipster, en gerontofil och den farbrorn gerontofilen är betuttad i. En eller flera av dessa lagade ett instagramkonto åt mej (boutrospeter), någon annan berättade om kamerafilter och liknande (vilket i ärlighetens namn var en hoper bortslösade ord som kunde lagts på någon annan) och ytterligare någon skapade ett par riktigt farliga ögon i min iPad (dom stirrar på mej!!!).

Allt detta skulle jag kunna visa på bild om jag bara fattade hur jag skall trolla bilderna från den så kallade kamerarullen in till bloggen. Oh well en ny dag med nya utmaningar väntar runt hörnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar