söndag 19 maj 2013

Trials and tribulations

Jag åkte till Thomas och partajade i fredags. Jag hade klädombyte med till efter bastun. Jag hade dock glömt att packa ner byxor. Jag kan tycka att byxor är en viktig grej att komma ihåg när man ska partaja.

Hostan vill inte ge med sig, så sent som i morse vaknade jag lite före 8 och hostade tills jag spydde. Kan tycka att det inte är bästa sättet att vakna.

Danmark vann Eurovisionen och det tycker jag var roligt. Ossian hejade på Azerbadjian så han började gråta ungefär samtidigt som Emelie De Forrest, av vitt skilda anledningar dock.

Jag tänkte klippa gräset idag. Jag köpte en ny klippare i höstas och hann med en klippning förra sommaren. Problemet är att jag tagit nyckeln ur klipparen och satt... Ja vardå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar