fredag 10 maj 2013

Full fart medvetslös!

Känns som om det varit mer en lovligt hektiskt för min rätt begränsade kapacitet att göra flera saker den här veckan.

Igår var det picknick med Amiras klass. Vi spelade brännboll och jag höll på att skjuta huvudet av lilla Heidi som skulle ta lyra. Sen skulle jag spela fotboll med Ossian och Vidar (som inte hade roligt alls) i utomhusarenan vid skolan, men innan jag visste ordet av var det en hel hög ungar med och föräldrarna stod och hejade (inte på mej dock)

Jag passade på att svettas extra mycket eftersom varmvattnet var slut hemma så att jag inte kunde duscha.

En annan bra aktivitet att göra när man inte har tillgång till dusch är att tömma septiktanken hemma. Så det har jag också gjort.

Hämtade bilen från verkstad. Paavo hade köpt en kaffemaskin för 39:90 som han provade om han kunde få igång och det kunde han. 289:05 kostade kaffet men då fick jag bilen på köpet.

Sen har jag jobbat, tränat fotboll (med självmål och Trotskij som höjdpunkter) sett Maidens gamla sångare på Dinos och fan vet allt.

Har just avslutat andra avsnittet av Fotbollsfredag på Steel och det gick bra igen. Kommer ett längre inlägg om det eller åtminstone en bild senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar