söndag 10 februari 2013

En ovanligt ogin söndag

Alla dessa söndagar utan mål och mening. Denna var dessutom ovanligt illvillig då jag jobbade igår så det känns som lördag. Inte blir det bättre av att jag måste stiga upp kl.04:00 för att åka på jobb. Om jag nu alls går och lägger mig vill säga.

Har bläddrat en del i mina skivor och hittat en del att anmärka på. En Sylvia Vrethammar singel från 2002 där skivbolaget klistrat på en etikett med texten "En av våra största är tillbaka!" på en Sylvia Vrethammar singel alltså, från 2002 alltså. Mellan Viva Espana 1973 och Så mycket bättre 2012 var det ingen, INGEN som kom ihåg henne över huvud taget!

Den andra skivan är en Daft Punk med texten "Som en fluffig funk dröm". Bevare mig väl! Må jag i all evighet amen slippa fluffiga funkdrömmar, jag har tillräckliga problem med mitt sömngångande tack så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar