söndag 17 februari 2013

Oh lord...

Jo nämen såatt, jag lever.
Mot alla odds vill jag tillägga.

Ia, eller "Den finska spritsvampen" som hon är mera känd som, är lite sämre. Men till hennes försvar vill jag säga att hon drack en del vatten och jag tror inte hennes kropp klarar av det.

Nåväl. Skall man bara på en fest i året (det skall inte jag, men om jag bara skulle det) så är Kims födelsedagsfest alltid det bästa alternativet. Man börjar med en öl och att försöka reda ut hans släktförhållanden till alla gästerna och redan där känner man sig full kan jag säga.
Kasta in en dos galningar, vilket jag har en otäck känsla av att jag brukar räknas till i det sällskapet, och vips så har man helkväll från vilken man vaknar glad, med huvudvärk och yttepyttesmå blåmärken från närpesiska knytnävar på magen.

Och vad mer kan man egentligen begära från ett partaj?

1 kommentar:

  1. Pah, förtal! Jag är i prima skick! Och hör du vi glömde dansa igår... Ska vi ta det nu istället? :) Du vet att du inte kommer undan ;)

    SvaraRadera