fredag 22 februari 2013

Mekaniker dag

Idag har jag överraskat mej själv och omvärlden med att agera mekaniker. Dom som känner mej känner också till den medfödda defekt jag har, tummens placering är på tok för central i handen för sitt eget bästa.
Men oljebyte, filterblås och annat smått och gott klarade jag utan bekymmer (bortsett från att jag blev övermannad av en slangklämma då).

Radion var lugn och fin. Alla var borta så Martin och jag hade lite fredagsmys, Johan var på hugget och önskade Kip Moore och jag lyckades locka en extra lyssnare med att spela Roky Erickson (jag vet, han döptes med ck på fel ställe)

Till sist var det träning, vi var inte så många, jag gjorde kalasmål på kalasmål och viktigast av allt badade bastu.

Nu återstår bara att göra ingenting vettigt fram till läggdags, det tror jag går bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar