onsdag 27 februari 2013

Helt nya saker!

När man skriver ner på det här viset vad man gör varje dag uppträder ett mönster. Ett föga glamoröst mönster. Jobba, somna på soffan, vakna svettig och äcklig (det skriver jag i och för sig inte) och inte så mycket mer. Det är svårt att känna sig riktigt motiverad för att plita ner dessa icke händelser för världen att ta del av, samtidigt känner jag mig själv så väl så att om jag inte gör det en dag blir det lätt två dagar och ett halvår (empirisk studie). Så här går:

Fortfarande skruvarvecka på jobbet. Idag var det lövvagnens tur. Oljepluggen var satt på så sätt att oljan som rann ur träffade samtliga delar av vagnen innan den träffade byttan. Tändstiften var satta på så sätt att man fick dit nyckeln men omöjligt kunde skruva den åt nåt håll. Motorn var gjord så att om den står länge (som över en vinter) så baktänder den med en smäll. Mina kalsonger är gjorda så att dom absorberar vätska till en viss gräns.

Väl hemma... Wait for it..... Somnade jag på soffan två gånger! Först den vanliga och sedan när jag steg upp för att äta middag och upptäckte att den inte var färdig somnade jag igen.

Och här pratar jag om att mitt liva saknar variation? Ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar