fredag 1 februari 2013

Schemat för dagen

Igår var det Transfer deadline day, eller som Arsenalfansen kallar det torsdag (det där skämtet är så roligt att jag nu dragit det fyra gånger). Den dagen är så hypad nuförtiden att man får 6 timmars tv sändning och direktrapporter från internet och när dessutom Mr. Fantaboulus skrev på för Paris Saint Germaine och dom visade presskonferensen så blev det på det hela taget så mycket för mitt lilla väsen att hantera så jag glömde bort min enda viktiga uppgift här i livet. Att skriva blogg. Jag accepterar mina fyra läsares vrede och sätter mig självmant i stupstocken utanför kyrkan på söndag.

Planen för idag ser ut som så att Ia tänker släpa iväg mej till Emmaus i Godby, har vi tur är AC/DC tröjan kvar som Roine inte köpte åt mig härom veckan (är han måntro lite eljest?).

Radio förstås. Inget konstigt där, fast igår knep jag nästan Martins röda tråd och det var både konstigt och lite skrämmande.

Efter detta är det dags för en fotbollsmatch där vi till att börja med kommer att få rundligt med smörj, jag kommer och få en eller flera lipande fjortisar efter mig som är arga för att jag rört dom på ett otillbörligt sätt (händer aldrig utanför planen vill jag bara säga) även om jag knappast blir kallad skogsmulle i år och tillsist kommer jag skrapa fram höftbenet ur mitt till slut helnade sår och har således en veckas varande att se fram emot. Dags att fastna i lakanet pojkar! Here we go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar