söndag 24 februari 2013

Söndags promenad

Idag betedde vi oss som en riktigt normal familj och spenderade lite kvalitetstid tillsammans, vi brukar i vanliga fall ägna oss åt kvantitetstid men idag gjorde vi ett undantag. Hade jag varit fullständigt normal hade jag förstås skrivit det på facebook då hade där stått

Underbar promenad i vackraste vädret med finaste familjen vardagslyx 

Men så normal skall jag förhoppningsvis aldrig bli så jag får berätta det på riktigt istället. Det vi alltså gjorde var att åka till Lilla holmen och promenerade. Vi tittade på kaniner, Belgiska jättekaniner gör verkligen skäl för sitt namn, dom är groteskt stora. Ungarna var mest intresserade av piratskeppet så dom fick vara där medan vi tittade på djuren.

Efteråt åkte vi till Hesburger och beställde allt (tror jag) innan ordningen så småningom återställdes och vi åkte hem så jag kunde somna till fotbollen.

1 kommentar:

  1. Hade du skrivit så på facebook hade jag både raderat dig från sidan i fråga, och sågat av dig från släktträdet.

    SvaraRadera