torsdag 21 februari 2013

Sus och dus

Jag glömde att berätta gårdagens roligaste händelse. Jag skrämde en flerbarnsmamma och sånt är ju alltid skoj. Vid KEA market såg jag henne så jag smög upp bredvid henne med bilen varpå hon blev så rädd att hon glömde vad hon skulle handla.

Annars var det rätt lugnt idag. Vi åkte rund och sopade bort gruset vi sandat med ty grus på asfalt gör att tanterna flyger runt huller om buller och lårbenshalsar bryts i parti och minut. Sånt får inte hända.

På radion är det lugnt och skönt då både Mia och Dan har sportlov så det blir inget prat alls om manliga genitalier faktiskt. Martin och jag pratade fotboll och jag hade en liten Grammis-special dagen till ära.
Jag missade också att det var Evas födelsedag så då blev det 1-1 i missade födelsedagar mellan oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar