torsdag 28 mars 2013

Arbetsveckans skönhet och sorg

Så var arbetsveckan slut. Ganska skönt är det att jobba tre timmar per dag, men det blir lite för mycket mal i plånboken för att det skulle vara försvarbart så nästa vecka blir det fastighetsskötsel igen.

Min sjukdomsprofil har varit spännande denna vecka. Först fick jag herpes av takläggaren (jag visste att han hade nåt lurt för sig när jag vände ryggen till), sen visade det sig vara bältros som dagen efter förvandlades till seaborre som i sin tur blev blöjexem och nu vet jag inte riktigt vad det är längre. Men det dör av hästliniment.

Jag hade en lyssnare som var lätt påstruken denna vecka, men han var artig och önskade bra musik så det var inte så mycket att säga om annat än möjligen det att man tar helg lite väl tidigt om man fyllnar till redan halv två på en måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar