torsdag 14 mars 2013

Ordnung!

Äntligen lite ordning och reda på torpet. Torsdag och lite hederligt arbete så här mitt i ledigheten.

Först åkte jag till försäkringsbolaget för att diskutera hur min ena bil backat på min andra.

Sen åkte jag via en butik för att köpa en liiiiten liiiten present till en liiiiten liiten Frida.


På radion hade Roine hade tagit över spakarna från Martin (det var nåt med hjärntransplantationen som gått snett och måste kollas upp) nu hade han knappt tid att prata om den nya påven för hans lilla plutte pussing anlände med båten och han hade bråttom iväg för att... tja plutte pussas antar jag.

Men själv är bäste dräng som vi brukar säga (om mig) så jag rattade skutan förtjänstfullt fram till 18.

Efteråt åkte jag till skivbörsen för att omvandla lönen till begagnade DVDer. En säker investering inför framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar