fredag 15 mars 2013

En hel massa saker

Lite mera stuns i dagens dag. Småplock och annat nyttigt som jumbo juusto med dip till frukost.
Vilket påminner mig om en en nära släkting till mig som blivit betuttad av en herreman i samma ålder och skulle beskriva sin kvinnliga anfektelse till honom via ett sms textmeddelande som löd jag gillar dig, men hon skrev fel så där stod jag gillar dip han hade lydigt med sig gräddfil och dip när de träffades senare på kvällen.

Jag prövade även på att sandpappra och spackla en liten vägg. Det var lika ointressant som det låter. Mitt hår blev grått. Vitt är snyggare.

Kom på att jag kanske hade en gammal vän som fyllde 34 idag, smsade honom för att kolla om han fyller i april, det gör han sa han så jag gratulerade honom på 1-månad tills-du-fyller-34-dagen. Han tackade men skulle inte ha fest.

Radion var bra, fick sällskap av Frida vilket alltid gör en bättre sändning. Johan försov sig, glömde smsa in Kip Moore önskningen men återupprättade sin heder genom att komma in och personligen leverera sin önskan.

Frida blev efteråt upplockad av någon karlslok som uppenbarligen besvärade henne men jag gav honom en skarp varning så han skall nog inte ställ till problem längre.

Sist och slutligen släpade jag mig på träning, vilket jag tänkt skippa för mitt gamla "london knä" gjorde sig påmint hela dagen, men av nån underlig orsak hamnade jag på träning trots allt och underligare ännu var att knäet helt slutade bråka när jag tränade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar