måndag 18 mars 2013

Återtoget mot vardagen

Det kändes lite vemodigt idag, det är nåt med Steel festerna som gör att man blir det när de är slut. Ett halvt år till nästa gång typ. Däremot är det bra att jobba med andra som var med så man kan fylla i vissa luckor som att jag gick runt med badbyxorna på huvudet och mitt tjatande om Gunnars enormt höga ålder... Eller... Bra och bra när jag tänker efter...

Nåväl jag hade ju nytt radiopass att ta itu med och började redan kl:13. Micke lyssnade på Bailando så jag antar att han fortfarande var på partyhumör. Dan skulle senare komma på mig med att spela Rod Stewarts Sailing vilket understryker vemodsteorin.

Skillnaden mellan att sända Eftermiddagspasset och Mellanpasset visade sig i stort bestå av en viss förvirring, som att önska trevlig helg när man slutar och förundran över att Dan är kvar när man går t ex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar