torsdag 21 mars 2013

Döden döden

Jag har en sambo som ni kanske vet, vi kan kalla henne Häxan Hia Hia (se bild). 

Man skall inte låta sig luras av hennes fagra yttre ty hon är en ond on kvinna.

Jag har fått någon slags utslag på vänster sida om midjan som kliar förargligt mycket. Nu ville hon smörja upp dom under förespegling att det skulle bli så bra så bra (det blir det kanske om jag överlever) och jag tänkte att en lindrande salva skulle göra susen. Hon tog fram hästliniment! Hästliniment är så starkt att man måste ha handskar när man applicerar det. Alla mina utslag har avskrapade toppar som blir som en portal rakt in i blodet.

Nu är jag nästan död, Ia bara skrattar och skrattar.

4 kommentarer:

  1. Hehehe kan inte låta bli att le. Heja Ia.

    SvaraRadera
  2. Du lider av paller, en diagnos tidigt ställd av vår far.

    SvaraRadera
  3. Hia Hia hiaaaaaa :))21 mars 2013 kl. 21:54

    Om det är till nån tröst så gråter jag istället för dej....Men av skratt :'D

    SvaraRadera