tisdag 5 mars 2013

Wasn´t me

Om det var någon som lyssnade på Krister i P3 idag, jag säger inte att jag gjorde ty jag lyssnar bara på Steel Fm Ålands bästa radiokanal , men om du gjorde det så hörde du kanske en kvinna ringa in och berätta om när hon jobbade på en sexlinje för många år sedan och dom konstiga sakerna som folk ville höra där. Fin fick simulera toalettbesök med hjälp av köttbullar, jag-vet-inte-vad med hjälp av en gurka, piska sig själv och så var det en man som ville prata om Vitryssland -För det gick han igång på sade hon.

Här vill jag bara säga att det var inte jag. Inte det att jag på något sätt fördömer denne högst normale man med sina normala intressen, men jag vill ändå understryka att det var inte jag. Jag har aldrig ringt till en sexlinje, men det är klart skall man betala 20 spänn i minuten för att prata med nån så kan jag tänka mig betydligt ointressantare saker att prata om än Vitryssland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar