söndag 10 mars 2013

Helgen i korthet

Nu skall vi se. En hel del har jag hunnit med denna helg.

Ia och jag gav oss ut för att shoppa jeans åt mej. Det gick relativt bra. Jag hade hoppats på två par nya men vi fick ett par, en jacka och en lunch på Great Subs and nånting. Den var inte så dum men det är lite för långt från min trygghetsbubbla och låta främlingar tillaga en smörgås efter mina önskemål.

Efteråt var det fotboll hos Thomas som gällde och även denna gång var det någon som spetsade min dricka (möjligen med alkohol) och jag fick snällt åka hem innan tio, utan ögon och med en överhängande risk att somna stående.

Det här var i alla avseenden utmärkt ty jag vaknade mitt i natten, gick på toaletten, tog en huvudvärkstablett, drack vatten (med mjölbagge i) och vaknade kl.8 i utmärkt skick.

Vilket passade bra då jag hade en fotbollsmatch att spela, eller det var mera som en massaker att delta i men jag hade lovat att ställa upp så det var bara att delta. Grundligt slaktade blev vi också, 9-0 slutade matchen och så var det inte mer med det.

2 kommentarer:

  1. Tänk vad kul det kommer bli att vakta din lillasyster på en kryssningsbåt! Inte alls likt en massaker.

    SvaraRadera