tisdag 26 mars 2013

Här jag vandrar i dödsskuggans dal

Spelade match igår igen, det var den andra matchen på två dagar och nu är min kropp förbrukad. Förmodligen för alltid.
Det gick bra i båda matcherna, speciellt mot IFK Gubbar +60 laget kunde vi dominera, men även mot betydligt yngre Eckerö hade vi kontroll över matchen och det var skönt efter att ha mött idel raska pojkar i de tidigare matcherna denna vinter.

Jag gav Thias en bok om Cantona som jag hade liggande skräpandes (och som förmodligen hade åkt till nån loppis i bästa fall annars) och han blev så till sig så att det inte bara blev en lätt homo-erotisk stämning i baksätet utan även så han knappt kunde ta emot gåvan ty den var av sådana grandiosa mått.

Om jag lever till kvällen skall jag se på Finland-Luxemburg i fotboll. Fast det är väl hugget som stucket vilket som är att föredra.

En bild tagen på när jag skuttade ur sängen denna morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar